Bluzki i T-shirty z nadrukami młodych projektantek w sieci Biedronka

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on StumbleUpon0Share on LinkedIn0Share on Tumblr0

biedronka
Od 1 czerwca w sklepach sieci Biedronka w sprzedaży dostępne są bluzki i T‑shirty z modnymi nadrukami dla kobiet i dla mężczyzn uszyte w polskich szwalniach. Autorkami nadruków są laureatki trzeciej edycji konkursu „Młodzi projektanci dla Biedronki“ – studentki Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.

Bluzki oraz T-shirty są propozycją Biedronki i studentów ASP w Łodzi na wakacyjną stylizację. Po raz pierwszy studenci biorący udział w konkursie „Młodzi projektanci dla Biedronki“ zmierzyli się z projektami dla mężczyzn. Efektem ich pracy są oryginalne nadruki na T-shirtach w kolorze szarym i czarnym. Na bluzkach dla kobiet znalazły się subtelne wzory inspirowane naturą i sztuką tatuażu. Autorkami zwycięskich nadruków są: Marta Szatan, Ewelina Jastrzębska, Maja Bączyńska i Sandra Płokarz.

Wszystkie ubrania zostały uszyte w polskich szwalniach na terenie województwa łódzkiego. Zrobiono je z lekkiej bawełny, która sprawdzi się podczas wysokich temperatur w letnie dni. Bluzki i T-shirty dostępne są wyłącznie w sklepach sieci Biedronka w cenie 34,99 zł w rozmiarach S-XL (projekty Mai Bączyńskiej i Sandry Płokarz dla kobiet) oraz M-XXL (projekty Marty Szatan i Eweliny Jastrzębskiej dla mężczyzn).

Konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki“ jest prowadzony przez sieć sklepów Biedronka przy wsparciu merytorycznym Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi od 2013 roku. W poprzednich edycjach studenci Katedry Ubioru zaprojektowali sukienki i tuniki oraz bluzki o charakterze wieczorowym, które sprzedały się w liczbie blisko 40 tys. egzemplarzy.

Celem konkursu jest wsparcie młodych, uzdolnionych projektantów w rozwoju ich kariery zawodowej. Studenci mają okazję skonfrontować swoje pomysły z potrzebami rynku, a sieć sklepów Biedronka wzbogacić ofertę o atrakcyjny produkt skierowany do wszystkich klientów. Biedronka wspiera także edukację studentów poprzez finansowanie dostępu do największej, światowej platformy analizującej trendy m.in. w modzie czy architekturze: Worth Global Style Network*.

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.